allt för dig bästis ;)

Padde tycker att jag bloggar dåligt och jag kan inte annat än att hålla med. Men de känns som att tiden inte räcker till. Ja vad har då hänt sen sist... hm.. jo leah har börjat dagis på riktigt nu och de går bra, hon är lite klängig på pedagogerna men dom säger att de kan vara så i början och att hon gärna får sitta i knät och gosa om de gör att hon mår bättre. idag hade dom fotografering på förskolan. Dom skulle ta kortet 8.30 så sonny lämna leah 8.15 så hon skulle kunna lugna ner sig lite innan fotot. Men de var massa folk där redan.. massa föräldrar som kommit med sina barn endast för fotot och barn som inte börjat än för de också skulle vara med på fotot. Så leah var fortfarande ledsen när kortet skulle tas så hon fotades med napp sa dom. Synd att man tog en ful napp imorse då haha. Efter allt folk hade gått var leah nöjd och glad igen. Hämtade henbe kl 12 och då var hon super glad.  Söta bebis. Hon har börjat sjunga också och jag dör lite varje för hon är så sööööt! Försöker sjunga imse vimse spindel och försöker göra rörelserna till. Bär hon "sjungt" klart är hon jätte stolt och klappar händerna haha. På tal om båtr helt annat så harJag, padde och våra stjärnor till hundar anmält oss till rallylydnads tävling i oktober så nu tränar vi minst en gång i veckan :) och om jag inte pajat mitt ben och är ordinerad vila och är sjukskriven så skulle vi träna nu på lördag men får antagligen hoppa över denna gången. Måste ju spara mina krafter tills på tisdag då det bär av till London :) nu säger jag godnatt ♥ 
Haha ja mitt barn kan då verkligen kladda .. kan ju säga att de blev ett bad direkt efter maten.. haha sötis 


Kommentarer
Patricia

Hahha äntligen ;D!
Så jäkla gullig bild!! Finaste Leah haha :D

2013-08-30 @ 16:59:38
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0