tomt

Nu blir de tomt här hemma. Buster åkte hem till sin nya familj igår och gaya åker idag. Nu är de bara lilla stella och tindra kvar, men dom ska ju stanna för gott som tur är :) på onsdag åker jag sonny och leah till Tyskland och ska bila runt. Ska bli så kul. Och i september åker jag och min lillasyster till london. Först var tanken att vi skulle åka till Turkiet men jag vågade faktiskt inte. Åka själv med leah utan sonny. Man vet ju aldrig vad som kan hända.. så de blev london istället. Men leah ska vara hemma med sonny. Jag har aldrig varit utan leah aldrig sovit utan henne.. men de ska nog gå bra.. har ångest redan nu men jag vet ju att hon kommer ha de jättebra med sin pappa. Får kanske öva nån natt nu innan. Får försöka att våga ge över lite ansvar, sluta vara sån hönsmamma.. jaja de ordnar sig nog. Resan är redan bokad och betald så att ångra sig är inte längre nått alternativ. . Usch. Vi hörs.
inga ord i världen kan beskriva min kärlek till dig, min lilla troll unge ♥ du är mitt allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0