lediga dagar ♥

Är nu inne på andra dagen med lite ledighet på schemat, så skönt men börjar dock jobba igen på onsdag. Igår var vi på utflykt jag leah och sonny. Och idag spenderade jag dagen på lisseberg med min lillasyster emma. Mysigt. När jag kom hem igen vid 19 tiden busa jag och leah på studsmattan en stund, och hon tycker de är suuper kul att springa runt där haha. Leahs hörn tänder har börjat komma fram nu, hittils är det en i överkäken som är synlig. Men man ser att tre till är på väg och man märker att de kliar. Hon vill gärna bita på saker och går ofta med ett finger i munnen. Min stora lilla tjej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0