sommar

Sonny ska vara hemma hela sommaren. Och jag jobbar, men de är bra för leah att få vara med sin pappa också :) jag jobbar ju bara nätter så jag är ledig ganska mkt också. Så vi får ta vara på sommarn när jag är hemma. Vi har även börjat leta resor. Först var tanken att vi skulle åka till Thailand i februari men vi har ångrat oss lite. Vågar inte åka så långt med leah, vi har ju aldrig flygit innan. Så de får bli typ turkiet eller nått. Jag och padde har börjat en kurs med våra hundar, rallylydnad. Och de var jättekul. Nellie är super duktig men med mig är de värre. Jag har ingen koll på vart jag har mig själv haha. Jaja får öööva!. Häromdagen var vi vid en sjö och leah tog sitt första dopp utomhus. Och hon älska det! Skrattade och plaska :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0