jobbigt för mig, roligt för leah

Inatt sov leah över hos mamma för första gången. Jag tyckte det var fruktansvärt jobbigt och gick här hemma och längta ihjäl mig efter min skrutt. De var första gången jag och sonny var helt barnlediga sens leah föddes. Man borde ju egentligen tycka de är skönt att få en liten paus ibland men jag tyckte de var hemskt. Jag saknade henne hela tiden och de gick inte en minut utan att  jag tänkte på henne. Men leah hade jätte roligt och varje gång jag ringde för att kolla om allt var bra hörde jag leah skratta och prata i bakgrunden.  Hon hade sovit bra hela natten och vaknat glad och utvilad. Och när vi kom för att hämta henne blev hon arg på oss haha hon skrek och sprang åt andra hållet. Så de måste ju vara ett bra tecken haha. Igår kollade vi på film och åkte tiöl sjön på kvällen. Vi hade det väldigt mysigt bara jag och sonny men vi kände båda två att något fattades, vårt lilla hjärtebarn.  Hur i hela världen ska jag kunna åka till london och vara borta i hela 4 nätter!!? Herregud ångesten ligger över mig hela tiden och jag känner paniken komma smygandes. Men å andra sidan ska hon ju vara hemma då, med sin pappa. Så jag vet ju att hon kommer ha det bra. Och jag kommer köpa en massa fina saker till henne i london. Å vad jag älskar min fina prinsessa. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0