dag 4

Idag var leah lite mer klängig och gnällig. Vet inte varför men man kan ju inte vara på topp jämt. Det gick bra ändå. Imorgon är de stängt så på måndag är de inskolning igen.  Men då ska sonny följa med henne. Annars idag har vi bara myst och busat här hemma. Imorgon ska jag och busfia hem till padde och träffa alla andra mammor och barn ska bli så roligt! :). Sen ska jag jobba fredag lördag söndag... mindre roligt men ett måste. Fick även veta igår att jag får ett långvik fast på dagtid. Otroligt skönt att veta att man har inkomst iaf hela vintern ;) får se om jag ska söka mig vidare sen till något annat. har svårt att bestämma mig på vad jag vill med mitt liv. Jaja de ordnar sig på ett eller annat sätt. Nu ska jag mysa med min sessa innan hon ska sova om en timma. Ha de gött! :) 


Kommentarer
Malin

Hej Caroline!

Mitt namn är Malin och jag mailar från ett företag som heter Perfect Day Media. Vi ska producera ett webbprogram med kända barnmorskan och barnpsykologen Louise Hallin. Konceptet är att en publik på föräldrar får ställa frågor till Louise, och vi vill att ett program ska handla om bonusföräldrar. Vi är väldigt intresserade av att du skulle delta och dra din version av livet som bonuspappa.

Kontakta gärna mig på [email protected] så kan vi diskutera mer detaljer. Tack!

2013-08-20 @ 10:16:16
Malin

Bonusmamma såklart, förlåt!

2013-08-20 @ 10:16:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0