friska!

Nu är vi äntligen friska. Leah mår hur bra som helst och är tillbaka på förskolan. Hon äter fortfarande penicillin men imorgon är sista dagen. Hon verkligen älskar förskolan min lilla tös. Springer in och vinkar glatt hej då. Och stannar mer än gärna kvar när jag eller sonny kommer för att hämta henne. Känns så himla skönt att hon trivs så bra. De blir lixom aldrig jobbigt att lämna henne. Hon är nöjd med livet helt enkelt. :). 
 
Här om dagen anmälde jag nellie och tea till en ny rally lydnads tävling. Spännande att köra med tea också. Tea är en hund vår familj tagit hand om sen hon var valp. En såkallad daghund. Så hon är hos min mamma när teas husse och matte jobbar. Tea hade vi 3 år innan vi skaffade nellie så jag har tränat otroligt mkt med tea. Lärt henne i stort sett allt hon kan. Hundar har ju alltid vart mitt största intresse så innan jag fick min egna hund  gav jag tea alla mina 100% sen när jag fick nellie börja jag ju träna mkt med henne. Men tea kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och jag ser henne ändå som min första hund. Tea är min även fast hon inte är det. Nellie och tea är mina små stjärnor.  Skulle egentligen tränat idag men fick förhinder så de får bli nästa vecka. Kanske måndag :) nu ska jag försöka sova, natti! ♥ 
 


Kommentarer
Johanna och Maja

Sicken liten tuffing! :)

2013-10-23 @ 23:52:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0