dag 2 på förskolan

Andra dagen är nu gjord på inskolningen och jag är såå nöjd! Jag tycker jättebra om pedagogerna. Don är stabila, vänliga och ser till barnens behov till 100% kunde inte fått en bättre förskola! Idag gick det iaf förvånansvärt bra. Leah var super duktig. Åt bra på lunchen och somna utan problem efteråt. Utan mig dessutom! Leah är ju van att somna själv i sin spjälsäng så efter att jag försökt natta henne i kanske 15min kom jag och ing-marie ( pedagogen som har huvudansvaret för leah) överäns om att jag skulle testa att gå ut. Och hon skulle säga till mig om hon blev det minsta ledsen. Men det blev hon inte! Hon somna nästan direkt. Såå sööt! Jag blev helt rörd av min stora tjej att jag nästan börja gråta. Och ing-marie är helt fantastisk. Att hon kunde få sådant förtroende av leah att hon till och med kunde somna utan mig. Hållandes i ing-maries hand. Min lilla plutt. Det här kommer gå bra det känner jag på mig. Visst kommer man få bakslag men jag litar på personalen fullt ut. Så himla skönt och vi har haft sån tur.  Ser fram emot morgondagen. Hörs imån! :) ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0