ångest..

Imorgon börjar leah på förskolan.. usch jag tycker de är jätte jobbigt. Men hon behöver ju börja förr eller senare. Så de är bara att göra de bästa av situationen och hade jag haft möjlighet hade jag mer än gärna varit hemma längre. Men nu är de som det är. Idag var jag mamma och leah en snabbis på allum för att köpa lite saker till dagis. De blev ett till set regnkläder, alltid bra att ha ett på dagis och ett hemma. Jag köpte regnkläderna på kappahl för deras har fått bäst i test. Hon har ju även ett regnset från p.o.p. gick även till intersport och köpte en regnhatt. Har läst att de inte är bra att ha luva då barnet inte kan se så bra åt höger och vänster. Lite bas kläder följde också med hem. Imorgon blir en kort dag på förskolan 9-11 skönt med en mjukstart. Jag kommer vara med leah hela denna vecka och sonny nästa vecka.  De kommer nog bli bra det här.. men har sån separationsångest hatar att ge över ansvaret för mitt barn till någon annan. 
Min stora lilla tjej.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0