feber..

Min lilla plutt har fått feber, hon är inte sjuk i övrigt men har 39.9 i temp och är jätte hängig. Hon har suttit i mitt knä hela dagen, i vanliga fall sitter hon inte still en sekund.. usch hatar när hon är sjuk :( Igår var vi och handlade ett par stövlar till till leah. Hon behöver ju ett set på dagis och ett hemma. Tänkte att hon får ha polarn och pyret regn setet på dagis så köper jag nått annat hem. Förra veckan köpte jag stövlar regn jacka och byxor och en regn hatt på p.o.p till henne. Vill att hon ska ha bra saker till dagis. Köpte även en till skal jacka och en vindtät fleece där. Så nu ska jag bara köpa en till sån fleece så hon har en hemma och en på dagis. För jag känner mig själv, de kommer inte funka att bära fram och tillbaka för jag kommer glömma. Så hon får ha två uppsättningar så hon aldrig blir utan :). Igår fick hon ett par viking stövlar och ett par gympa skor typ :) jätte söta. Hennes vanliga kavat har hon vuxit ur så hon behövde ett par vanliga skor också. Hon har ju kavat sandalerna ett par fejk crocks 2 par gummistövlar och gympaskor och två par sandaler till så hon klarar sig nog :) Nä nu får jag försöka få i leah lite mer glass ( det ända hon vill äta men bättre de än inget)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0