dag 3

Dag tre på förskolan gjord.  Och hon är suuuper duktig. Hon är glad och leker med alla leksaker. Vid lunch åt hon jättebra.  De var bara leah som åt bra vid hennes bord idag. Dom andra var för trötta. Hon gillar nog deras mat bättre än min haha för så bra äter hon aldrig hemma. Efter maten var de sovdags och vi körde på samma som innan jag lägger henne gav henne välling sa godnatt mamma älskar dig  och gick ut. Ing-marie satte sig brevid henne och leah somna inom 5 minuter. Mitt mammahjärta gör volter så stolt är jag över henne. Imorgon blir en kort dag 9-12 för sen på fredag är det studiedag för pedagogerna. Vi kanske börjar testa att lämna korta stunder i mitten på nästa vecka. Vi får se hur hon verkar och reagerar. Vill inte gå för fort fram. Alla barn är så olika med hur lång inskolning dom behöver, så de känns skönt att veta att jag får vara med henne så länge hon behöver. Men nästa vecka ska sonny vara med henne. Bra att vi kan dela lite på det :) hörs imån! 
Smyg fota leah genom dörrfönstret när hon sov. Hahaha söööta lilla unge! :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0