Barnvakt

jag och Sonny har varit barnvakt åt Leahs bästis Alva i några timmar, och det gick hur bra som helst! Man trodde ju att det kunde bli lite jobbit med två bebisar samtidigt, men det kändes helt naturligt. Vi tog hem gåstolen som Leah har hos sin mormor så att Leah och Alva kunde ha varsin. Alva är ju mer van vid att vara i gåstol så hon sprang omkring som en liten galning medans Leah bara titta på henne och undra vad hon höll på med, haha. De turades om med att sova en stund, först sov Leah en halvtimma och sen Alva hehe. Jag mata Alva med gröt förut och de var hur kul som helst att mata en unge som faktiskt sväljer, sen tyckte Alva nog också att de var kul att bli matad av mig för hon gapskratta flera gånger haha, söta unge <3 Barnvakt åt den goa tösen är jag mer än gärna igen!
 
Goa Alva!
 
<3
haha  <3


Kommentarer
Susanne

Sötnosar! Ser ut som att Alva går fram o pratar med Leah :) tack för hjälpen!

Svar: ja hon gick fram till Leah flera gånger och "prata" med henne, hehe så söt! :D
lyckanmedleah.blogg.se

2012-08-23 @ 09:23:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0