En bra dag :)

Idag träffade jag ju Patricia och söta Luna i allum, det var jätte trevligt. Vi shoppade lite till våra tjejer, åt lunch och fika. Vi tjöta om allt mellan himmel och jord. Sen när Patricia skulle gå hem träffade jag av en slump på Susanne och lilla Alva då följde jag med henne in på ica och sen promenera vi hem till min mamma och tjöta lite tills Sonny kom och hämta mig. Frida ville inte följa med till allum så hon var hemma en stund och sen gick hon hem till sin kusin Robin. Leah har vart glada tjejen idag men de e iof inte så konstigt, hon har ju träffat båda sina bästisar, hehe.
 
Tröja och ett coolt linne till Frida
 
Klänning, byxor, body, mössa och bitring till Leah
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0