gnäll och hundpromenad

Idag har Leah vart ovanligt gnällig, de kanske blev mycket intryck för henne igår.
Efter jag städat och duschat tog jag, Frida och leah en lång promenad med hundarna. Då somna Leah en stund iallafall. Vi träffa på en konstig gubbe på promenaden som bara släppte fram sin hund till mina och jag blir så trött på sånt, jag menar även om hans hund är snäll hur vet han att mina är det? som tur är är mina hundar både snälla men jag tycker man frågar först då Tindra inte tycker om hundar hon inte känner. 
Imorgon ska vi antagligen åka in till stan med alla barn och sen på söndag fyller jag år.
 
Simpson och Tindra förra julen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0