Hej hej

Jag ska ge det här med bloggning en chans, så jag kan ju börja med att skriva lite om mig själv.
Mitt namn är Caroline och jag är 21år (på söndag). Jag bor i partille tillsammans med min fästman Sonny, hans dotter Frida och vår gemensamma dotter Leah. varannan helg bor även Sonnys son Elias här. Vi har två hundar en chihuahua tik Tindra och en papillon hane Simpsson. Just nu är jag mammaledig men innan jobbade jag på ett äldreboende som undersköterska. Här i bloggen kommer jag skriva om lite allt möjligt men mest om mitt och Leahs liv tillsammans om både bra och dåliga dagar. Tips och råd upskattas!
Mina fina barn <3
jag och leah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0