idag

Jag fick ett jättefint halsband av Sonny i födelsedagspresent som föreställer två hjärtan som går ihop, på det ena hjärtat står det Frida och på det andra står det Leah sen är det deras månads stenar också. Jag blev jätteglad för dom är ju mina favorit tjejer i hela världen ♥ jag fick en blomma och pengar av min morfar och presentkort på allum av min storebror och mamma. Igår hade vi lite fest här med familjen, jag fick blommor av Karin Rickard, Johanna och Tommy :) och av Lisbeth fick jag doft ljus. Tack alla ♥ haft en bra dag!

Lägger upp en bild på halsbandet så fort jag får tillgång till dator :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0