Ingen förbättring

Tyvärr är det ingen förbättring i vår lilla sjukstuga,. Leah hostar till och med mer nu. Hon hostar så hon spyr massa slem och den lilla mat jag får i henne. Hon hostar sig igenom nätterna så det blir inte mycket sömn för nån av oss. Nått positivt är att hon inte har feber längre iaf. Idag har vi inte gjort nått, bara vart hemma och försökt bli friska det är så tråkigt att vara sjuk. Jag vill ju träffa Luna och Patricia och Susanne och Alva.. Det blev ju inget babysim igår så nu håller vi alla tummar vi har på att hon är frisk tills på onsdag så vi kan gå dit. Imorgon ska Sonny också vara hemma för att hjälpa till med Leah då jag också är sjuk som sagt, skönt. Leah ligger och sover för natten i sin säng och jag tittar på CSI och dricker te. Jag hör hur hon hostar där inne, stackars liten. Så dumt att man inte kan ge nån host medicin till så små..   Ska starx gå och lägga mig så man orkar vakna tusen gånger inatt för att se till så leah inte sätter slemmet i halsen när hon hostar.
 

Leah och min Nellie bellie för några veckor sedan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0