Jobbigt

Ingen förbättring på lillråttan, hon vill var nära hela tiden och är helt glansig i ögonen. Imorse hade hon 38.2 i temp så en liiten förbättring. Hon sov hela natten iaf och det behövde hon, vi la två kudar under henne så hon kom upp lite med överkroppen så det skulle vara lättare att andas. Jag antar att hon fortfarande har ont i halsen för hon äter inte bra och hon är fortfarade jätte hes. Jag känner mig så värdelös att jag inte kan få henne att må bättre, men jag försöker så gott jag kan att hon ska känna sig så nöjd som möjligt. Susanne skrev att lilla Alva också hade feber, så de kanske är nått som går? men å andra sidan har Leah krupp och de smittar inte för det är ett virus.. Jag och Leah gick hem till mamma nu, det är alltid skönt att ha två extra händer när leis är sjuk. Nu ska jag försöka att få i Leah lite ersättning. Hörs kanske senare!
Leah typ 1månad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0