Krupp

Det visade sig att Leah fått krupp, Hon var röd och svullen i halsen och väldigt snorig. Lilla tjejen låter som en hes pipleksak när hon försöker "prata". Men med tanke på omständigheterna tycker jag ändå att hon är relativt pigg men hon vill fortfarande inte äta så mycket. Nu fick hon precis en panodilsupp för första gången i sitt liv pga feber och läkarn sa att vi kunde ge henne det för hon har nog ont i halsen och det är därför hon inte vill äta. Det här är Leahs första "riktiga" sjukdom och det är så svårt för mig att se henne må dåligt. Dom sa iaf att det skulle gå över inom en vecka, skönt. Vi får se hur det blir med babysimmet på onsdag, mår hon fortfarande inte bra kommer vi inte bada men vi följer nog med och tittar iaf. Nä nu ska jag gå och mysa med min lilla sjukling.
 
Bilden är tagen för några dagar sedan. Sonny jag och leahbus.


Kommentarer
Susanne

Så tråkigt att läsa att Leah är sjuk, hoppas hon piggnar till fort. Jag o Alva har ju varit iväg hela helgen, hade en jättejobbig tågresa hem idag, hon smågnällde hela vägen och jag trodde hon var trött efter helgen, men kommer hem och kollar tempen och hon har över 39..lilla gumman. Men hon har inga problem med halsen, inte än iallafall, så det är nog inte samma som Leah. Kram lilla Leah från oss!

Svar: men oj,lilla gumman. ge henne en kram från mig!
lyckanmedleah.blogg.se

2012-08-26 @ 20:18:39
Patricia

Men stackars liten!! <3 massa krya på kramar från mig o Luna

Svar: taack <3
lyckanmedleah.blogg.se

2012-08-26 @ 22:47:04
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0