Shoppning

Idag ska jag och Leah träffa Patricia och lilla Luna för att shoppa lite. Jag ska kolla efter en overall till Leah för tyvärr går vi ju mot mörkare och kallare tider.. Jag är så glad att jag och Patricia hittat varann igen, det är så skönt att ha en vän som är i precis samma situation som en själv. Leah är ju bara 19 dagar äldre än Luna så om ett tag kommer även dom kunna ha roligt ihop. Jag och Patricia bodde grannar när vi var små och gick i samma klass, sen flyttade hon och vi har inte setts eller pratat på mååånga år. Sen la hon till mig som vän på facebook för ett tag sedan, Och av en slump har vi ju barn i samma ålder så vi bestämde oss att träffas :)
 
Regnet öser ner utanför och det åskar som bara den.. Jag tycker faktiskt det är ganska skönt då det vart vääldigt kvavt nu i två dagar. Men jag tycker synd om lilla Simpson som är jätterädd. Han är nere hos min mamma nu och har säkert gått och gömt sig bakom toastolen.
 
På ondag börjar Frida skolan men jag kan tyvärr inte vara med i år och det är så tråkigt.. brukar alltid vara med henne. Men på onsdag börjar jag och leah på babysim tillsammans med Sussan och Alva. Alva är Sex månader och är också Leahs kompis :)
 
 Alva och Leah :)
 
Tindra och Simpson
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0