Trött

Idag är jag sjukt trött. Leah har inte sovit så bra som hon brukar och jag tror det är för att det var så mycket intryck för henne igår. Hon gjorde nämligen likadant i lördags när de var mycket folk här på kvällen. Leah somna kl 10 på kvällen och Jag gick och la mig 00.30, Leah vakna första gången kl 04.30 sonny gick upp och gjorde mat till henne och jag mata, Sen tar det ju alltid ett tag tills man själv somnar om. Leah vakna igen klockan 7.30 och var jätteglad och pigg, så det var bara att gå upp. Nu sitter hon och leker i sin gåstol. och jag ligger typ död i soffan. För många kanske det här skulle vara en bra natt men e man van att få sova iaf 8 timmar i sträck blev detta typ som en chock hehe. idag har vi inget planerat så vi får väl se vad vi hittar på, men en långpromenad med hundarna får det bli iallafall..
 
Busungen <3
 
 


Kommentarer
Coquina

Söt bild =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min kex-tävling =)

2012-08-21 @ 12:49:11
URL: http://coquina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0