å

förlååt. . Men har verkligen haft tusen bollar i luften det sista så bloggen har tyvärr under prioriteras. Men hela vår lilla familj mår iaf bra :). Leah har slutat äta på natten och det är så himla skönt. Jag har börjat jobba lite kvällar då Sonny ändå är hemma med lilla busan. Jag har sålt gamla kläder och leksaker på marknad och fick ihop lite extra pengar :) jag har vart hemma hos Patricia och gullat med hennes söta kattungar och vi har fotat våra fina tjejer i deras jul kläder. :). Jag har handlat julklappar till barnen och idag fick jag för mig att göra en paket kalender till Frida (och Elias när han är här) Leah är lite för liten och sen får hon så mkt ändå. Men nästa år då ska Leah också få en julklapp varje dag i 24 dagar :) Jag tror det kan vara ett kul minne för barnen :). Imorgon ska jag jobba kväll men innan det blir det nog fika och lite shopping med min bff padde och leahs bff luna ;)
Ska lägga in bilder från tiden när jag inte bloggat så fort jag kan låna sonnys data. Har ju tyvärr ingen egen. Godnatt! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0