Pulka

skulle ju egentligen träffat padde ifag men hon hade glömt av att hon hade körlektion, så imån ska vi iaf åka in till stan :)
Gick hem till mamma istället och dit kom min morfar och hans fru bitte. vi fika och prata om snön och så och sen kom det fram att Leah inte fått en pulka än så jag och Morfar åkte till intersport och köpte en. När jag skulle betala sa han att han ville köpa den till henne. så himla snällt av lilla morfar. Han har verkligen ett hjärta av guld! och jag har alltid sett upp till min "moffa" som jag alltid sagt. Morfar har alltid typ favoriserat mig och bitte Robert :) hehe. Köpte även en fejk fårfäll att ha i pulkan så hon inte blir kall underifrån. Vi har ju även en äkta som jag hade i vagnen innan det var dags för åkpåse :). När vi kom hem klädde jag på leah overallen, vantar, mössa och skor och gick ut och drog henne i pulkan. och hon tyckte det var jättekul, hon skratta så hon tjöt haha sööta unge <3 Ibörjan var hon lite skeptisk men sen var det hur kul som helst. Men det blev väldigt kallt så vi var inte ute så länge. När sonny sluta hämta han upp mig och vi åkte till ica. när vi ändå var i allum visa jag honom en jacka jag hittat på intersport som jag gilla och det sluta med att han köpte den till mig, såå snällt!! blev super glad <3 nu har jag äntligen en vinerjacka :)
 
Hörs imorgon :)
precis i början, sen tog jag hennes napp och då börja hon skratta när jag drog och sprang lite med henne. gosiga bebis <3
 
 
 
 
 
Lite bilder från veckan
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0