bebismys

Helt plötsligt känns Leah jätte stor! Var och myste med Karin och Rickards underverk idag och jag kan verkligen inte fatta att Leah varit så liten. Helt galet. Bebisen som fortfarande är namnlös var iaf otroligt söt och mysig och jag fick hålla och gosa med honom jätte länge men tyvärr kändes det ändå inte långt nog så jag får åka tillbaka imån och gosa lite till. Buhu stackars mig ;) haha. Leah var hos min mamma under tiden vi var där då dom helst inte ville ha några barn där. Men Leah hade det toppen med lite kvalitets tid hos mormor och när vi kom för att hämta en timma senare sov hon gott i mormors famn. Mys.

Om jag orkar inatt ska jag försöka att inte mata Leah under natten för att vänja henne av vid det. Dom behöver nämligen inte äta på natten utan det är bara en vana dom har. Men eftersom jag ligger sjukt många sömntimmar minus får jag se om jag pallar inatt. Är väldigt trött redan.. om jag inte orkar inatt kör vi i helgen då både jag och Sonny kan hjälpas åt.

Lägger ut en bild på Lill killen imån! Bloggar från mobilen nu och då funkar det inte att lägga in nya bilder :/ jätte konstigt.. kan bara lägga in dom bilderna jag har här inne i registret. Om nån vet hur man fixar det säg gärna till!
Godnatt hörs imån :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0