bilbarnstol

Försökte att inte ge mat inatt men hon var så himla ledsen så jag hav med mig tillslut.. vi får testa igen när vi kan hjälpas åt.

Var en sväng på allum idag med mamma sen pussa jag på Karins och Rickards Goa bebis en stund sen kom Sonny och hämta upp mig och Leah. Vi åkte till sisjön för att kolla ny bilstol. Den hon har nu har blivit så trång och när hon har vinterkläder på får hon typ panik för hon får inte plats. Vi bestämde oss tillslut för en maxi cosi. Vi ska köpa den imån då dom inte hade den i det materialet och färgen jag ville ha. Får se om den finns i en annan butik annars kör vi på en britax den var också jättebra men maxin satt något bättre i vår bil. Det är en hel vetenskap det där med bilbarnstolar. . Jaja de blir nog bra tillslut vi ska åka dit imån med och testa igen :).
Får se om de blir nått öf imån, padde är ju sjuk. Men jag tror Kai eventuellt skulle gå så då kan jag säkert gå med honom :) var ju jätte längesen jag träffa Alva!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0