Bilder från veckan!

 
Bästisen Luna och hennes hund Elwis.
 
Karin och Rickards Bebis, lilla guldklimpen som jag saknar jätte mycket redan!
 
Katterna..
 
Nya bilbarnstolen.
 
 
Premiär åk i kundvagn, MYCKET roligt enligt busfian
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag och Leah fikat och shoppat med patricia och Luna. Sonny hämta upp lilleman efter jobbet och vi laga tacos, perfekt fredagsmys. Sen fick Leah ett bad med sin nya badstol och den uppskattades mycket. Jag tror hon kände sig tryggare men den och hon skratta och skvätte vatten. söta ungen.
Leah sover sen en timma tillbaka och snart ska de stora barnen också sova. Då ska jag och sonny mysa framför en film :). Är egentligen jätte trött men man måste ta tillvara på "egen tiden" vi har med varann. nä nu ska jag sluta blogga. ha en bra kväll alla! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0