dumma mig!

Igår gav jag Leah vanlig ersättning och märkte ingen skillnad alls så hon drack vanlig ersättning hela dagen och mådde jättebra. Så allergisk kan hon inte vara tänkte jag. Men Åå va dumt de var! Stackars Leah har haft magknip hela natten och har vaknat mellan fyra och sex gånger i timman. Så jag har inte sovit en blund inatt jag kännde att de inte var nån idé att somna och sen vakna efter 10min igen. Usch har jätte dåligt samvete men de var ändå lite bra att veta att hon då är överkänslig mot mjölkprotein. Sen på allt har hon även hostat en massa.. kruppen har väl kommit tillbaka igen, typiskt :(
Nu sitter hon iaf och leker bredvid mig i sängen och verkar nöjd och glad. Jag är typ död men allt för mitt lilla monster som jag älskar så mycket att det gör ont.
Nu ska jag strax gå upp och väcka de andra lilla monstret Frida :) ha en bra dag alla! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0