farsdag

Sonny tog Leah inatt med så himla skönt! Men tyvärr sov jag inte så bra ändå då en granne hade fest så dom sjöng karaoke till typ 03.
Idag åkte jag och Elias ner till allum för att köpa farsdag present till Sonny. (Lite sent ute jag vet). Vi köpte två triss och ett örngott som de stod världens coolaste pappa på. Han blev jätteglad iaf. Elias fick välja en leksak på br och jag köpte en ritbok till Frida som jag viste att hon ville ha. Sen fick Elias och Frida nya skor också. Fodrade gummistövlar. Sen kl 17 åkte vi hem till min pappa och åt rådjurstek mmmm.

Leah har hostat jätte mycket idag och det blev ännu värre nu på kvällen.. så vi får se hur mkt sömn det blir inatt. Ska ringa bvc imån för nu har hon vart dålig länge.



Leah i förrgår ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0