förlåååt!

Jag har verkligen inte orkat blogga men jag tror ni få som läser har klarat er utan mina meningslösa inlägg ett par dagar ;)
 
Fredag:
Jag och Leah gick hem till mamma där myste vi och hade allmänt trevligt. Sen gick vi till allum en sväng och mamma köpte en jättefin lila overall till Leah. På eftermiddagen kom Susanne och Alva till mamma och de var så kul att se dom igen. Det var väldigt längesen jag träffa susanne och det var lika trevligt som vanligt! :) Sen gick jag med Susanne till allum och vi fika lite för att sedan bli upphämtade av våra män, haha.
 
Idag:
 Det har vart en händelserik dag idag. Först var vi på marknad med mamma och hon hitta en otroligt fin overall till Leah så det blir till att byta den vi köpte i fredags för denna var finare och mer "unik". Sen hitta jag en av alla julklappar till Frida som hon önskat sig, hehe perfekt. Efter marknaden lämna vi av mamma hemma och åkte till Värmland för att hämta upp våra nya familje medlemmar, nämligen två sphynx!! Min lycka är total då jag alltid velat ha katt och Sonny gick endast med på det om vi tog just den rasen. Så ett sphynx syskonpar springer just nu runt och utforskar sitt nya hem. Dom är verkligen överallt hehe.Dom är grymt söta och bild kommer upp vid ett senare tillfälle :) Bilresan dit var sjukt seg och Leah var lite svår road men resan hem gick mycket bättre, då sov hon hela vägen. sammanlagt har vi suttit i en bil i 7.5 timmar idag så jag förstår ändå att Leah vart lite gnällig. Sen kör magen väldigt på henne och hon pruttar som en hel karl.. så jag tror faktiskt inte det är mjölkprotein hon är allergisk mot utan jag tror helt enkelt att hon är lite känslig för nya saker och så.
 
Nu ska jag gå och mysa med mina katter! dom heter Melvin och Alice :)
 
Fina tjejer med likadana tröjor men olika färger :)
Leah med sin nya gris som jag köpte i fredags :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0