gääsp

ännu en sömnlös natt. Men inatt då får jag sova för då ska Sonny ta henne hela natten! så skööönt.
Igår hade jag lite smått panik av att bara vara hemma så jag gick ner till allum en sväng, träffa mamma och vi fika och shoppa lite. Mamma är så snäll så både Leah och Frida fick varsitt klädesplagg var av henne. Mamma köper en present till leah varje månad på hennes månadsdag haha. så i onsdags blev ju Leah hela 7 månader. stoora tjejen.
Idag har jag och lehis bara myst och busat hemma hela dagen och nu sitter vi och väntar på att Frida ska komma hem från skolan och att Sonny ska komma hem med Elias som ska vara här i helgen. Längtar!
Imorgon ska jag och Padde gå på marknad där dom bara säljer barnsaker. ska bli kul! Och på eftermiddagen är det babyshower för karin! också väldigt kul. Vi har köpt tre presenter en från Leah en från Elias och Frida och en från mig och sonny haha. Sen har jag redan köpt massa saker till henne som hon redan fått. Tex ett par uggs och lite kläder :)
 
Lilla surisen i sin nya overall igår på väg ner till allum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0