Haft fullt upp

med leah så bloggen har inte vart prio ett, vilket ni säkert förstår :) ska gå igenom snabbt vad som hänt under veckan.
 
Tisdag: gick jag promenad men en vän och åt lunch ute. Sen stor städa jag lägenheten. ooh intressant? haha
 
Onsdag: på natten till onsdag Såg jag och en kompis på twilgiht och den var fan bäst! den hade en sjukt bra twist och man satt som på nålar haha. Sen kommer jag inte ihåg vad vi hitta på på dagen? hm minnet är väl si sådär.
 
Torsdag: Var hos doktorn med leah igen och hon fick andas i sån inhalator igen. efter doktorn träffa jag padde och luna en stund och vi åt tacos som vanligt haha. fick senare gå tillbaka till läkarn yttligare en gång. Dom boka in leah dagen efetr också..
 
Fredag: leah fick gå tillbaka till läkarn igen och andas inhalator och nu såg blodproverna sämre ut än vad dom gjort tidigare i veckan och febern hade kommit tillbaka så nu satte dom in antibiotika.. så nu håller vi tummarna att det blir bättre.
På kvällen hade hon 39 graders feber och det kändes som hon koka.  ringde 1177 för att dubbel kolla så det inte var en negativ reaktion av medicinen men det var ingen fara sa dom. skönt.
 
Idag är Leah pigg och glad men har fortfarande feber och är hostig. och det är egentligen höstfest hemma hos tommy och johanna ikväll men vi blir antagligen hemma. Det beror på hur leah mår senare idag men vi går inte dit om hon fortfarande har feber och så.. mamma erbjöd sig att vara barnvakt men hon bor ju lite långt bort och jag vill ha leah hemma på natten. men mamma är bäst ändå, hon ställer alltid upp!
 
Hoppas leah blir frisk till nästa vecka iaf, vill ju gå på babyrytmik och till öf. har ju inte vart där på tre veckor nu pga av stängningar och sjukdom, både från leahs håll och från deras. så håll tummarna på att hon e frisk tills på onsdag :)
 
Nu ska jag försöka komma på vad jag vill ha till fukost. ha en bra dag! :)
 
Alla på bion fick dricka och popcorn! grymt :) Gratis smakar alltid lite bättre :P haha
 
 
Världens snällaste hund?
 
Lilla sjuklingen påväg till doktorn.. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0