host host host

 
Inatt kom leahs krupp tillbaka på riktigt :( hon har hostat jätte mkt och vart ledsen.. nu får hon bli frisk!
Hon har nästan inte sovit nått på dagen heller eftersom så fort hon somnar börjar hon hosta så mkt att hon tappar andan och då får hon panik och börjar skrika. Så idag har vart en jobbig dag för lilla damen. Men nu sover hon iaf och jag hoppas hon kan få sova inatt, det behöver både hon och jag.
Idag ringde leahs läkare från barnmedicin och hon sa att vi ska fortsätta med den mjölkfria maten i en vecka till. Så ska vi dit nästa torsdag och prata om leahs stackas mage. Hon säger som jag att det är svårt att avgöra om hon verkligen är allergisk eller om hon bara är känslig. Eftersom vi inte märkt nån direkt skillnad sens vi börja med mjölkfritt men när vi gav henne vanlig ersättning hade hon ju magknip hela natten. Så frågan är vad magknipen egentligen beror på.
Nu ska jag passa på att mysa lite med min man för imorgon åker han till Stockholm. Så godnatt :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0