Höst marknad

Idag åkte jag, mamma och patricia till Jonsered på höst marknad men tyvärr hitta jag inget. Det var litet och det fanns mest porslin och sånt. Men Padde hitta ett par jätte söta byxor och en tröja till lunis. Träffa på Kai och susanne där också, trevligt :)
Kl 14 var det baby shower för lilla karin och det var jättekul Nicole hade gjort ett riktigt bra jobb! Vi körde en lek där man fick presentsnöre och med hjälp av ögonmåttet skulle man gissa hur långt det var runt hennes mage. Kan säga att precis alla hade fel haha. Men innan man klippte av snöret kändes det as bra men sen när man väl klippt fick man inte ändra sig och då såg man hur fel man hade haha. Jag hade fel med +73cm hahaha.. Ja man kan ju säga att med ögonmåttet blir allt mkt större :P Men alla trodde att hon var mkt större än vad hon är. En annan gissa fel på +88cm. och Karin själv gissa fel på typ +50cm tror jag att det var :P Det har iaf vart en sjukt kul dag! :) Jag var inte hemma föräns vid 19.45. :)
När vi kom hem bädda jag rent i alla sängar och Leah fick ett bad innan läggdags med sin nya tvål "bedtime" den ska ha lugnande och avslappnande dofter så de säger att bebisen sover bättre. hm jaja vi får väl se ;). Men om det är pågrund av tvålen eller inte så tror jag att hon ändå kommer sova som en liten prinsessa inatt. Nybadad och nybäddad säng. vem sover inte bra då?
Nu ska vi kolla lite film här och ha lite lördagsmys.
 
Nybadat hjätrebarn i sängen vid läggdags <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0