naturhistoriska

Igår var jag, padde, hennes killes lillasyster natthis, luna, Leah och Frida på naturhistoriska museet. Där fanns det levande exemplar av fästingar, myggor och loppor usch och fy vad äckliga dom är.. de äldre barnen sprang runt och kolla på alla uppstoppade djur och dom små satt nöjt i sina vagnar och kunde inte bry sig mindre om vart vi var haha. Dom är så Goa Leah och luna dom bara hänger på allt vi gör och är för det mesta jätte nöjda. Bara dom får mat och lite gos då och då. Och att dom har en skojig leksak att underhålla sig med. Vi avslutade dagen med att äta lunch och jag tror att dom äldre barnen tyckte att dagen var rolig. Jag, Frida och Leah såklart åkte sen hem till min mamma och vänta på att Sonny skulle sluta. Mamma har ett helt pyssel och spel skåp så Frida och Elias har nått att göra när vi är där. Mamma tänker verkligen på allt och hon är så snäll emot Frida ♥
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. Frida har haft översättning på fritids klubben och blir sen hämtad därifrån av sin mamma. Så vi får väl se vad jag och Leah hittar på :)
Ha en bra dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0