sångstund

Igår köpte vi bilbarnstol till Leah, det blev en maxi cosi och än så länge är vi jätte nöjda och det verkar Lill snuttan vara också. Innan vi köpte stolen var jag på öppna förskolan med Kai och leahs bästis Alva. Leah har ju sån himla tur att ha två bästisar Alva och luna. Hon är lyckligt lottad min lilla skrutt. Det var iaf mysigt på öf och man märkte att Leah saknat att sjunga. Hon verkligen älskar det.

Idag var jag och Patricia och dom små på baby rytmik och de var också väldigt lyckat och saknat. Vi fikade efteråt för att sedan vandra hem :). Jag gick hem till mamma en stund. Sen hämta Sonny upp mig och vi åkte på utvecklings samtal på Fridas skola. Det gick jättebra och Frida gör de hon ska och klarar målen. Skönt.

Ska försöka blogga från datorn imån så ni får lite nya bilder. Ha de gött!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0