Städ

Lätt att städa när man har två nyfikna katter med sig hela tiden. Dom följde med mig hela tiden och när jag börja moppa trodde dom att jag lekte med dom så dom ville döda moppen :P Så det blev ju inte så rent som jag ville då det nu är tass avtryck typ överallt.
Leah sover för tillfället och jag hoppas hon kan sova en stund till. Hon behöver verkligen det så hon blir frisk snart. Min lilla plutt, jag tycker det är så jobbigt när hon är sjuk..
Idag ska sonny jobba över också.. så segt då jag redan dör av tråkighet här.. blä. aja nu ska jag titta tv en stund innan min lilla sessa vaknar. Då ska vi gå ut på en promenad tänkte jag. Så man får gjort nått vettigt gjort idag, förutom städa då.
 
Här är Alice! :)
Jag vet att typ alla tycker denna ras är skit ful, men deras personlighet är grym! Jag tycker dom är riktigt coola iaf ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0