tjohoo

Idag födde min bästavän och min mans bror sin efterlängtade son! Leah har alltså fått en kusin idag :) jag är såååå glad för deras skull och allt hade gått jättebra. Han vägde 3560g och var 52cm lång en helt perfekt grabb helt enkelt :) vi ska åka och hälsa på dom imån eftermiddag och jag längtar som faan haha.

Leah mår mkt bättre nu. Hon hostar fortfarande lite men betydligt mindre. Sen är hon mkt piggare och febern är helt borta :) lite antibiotika var nog de hon behövde för att bli frisk. Då kanske de blir öf på onsdag :) hehe.
Nu ska jag försöka sova. Har vart uppe i varv hela dagen på grund av att Karin vart på förlossningen så nu kan jag slappna av med vetskapen att alla tre mår toppen. Så godnatt! :)


Kommentarer
Susanne

Åhh, så roligt, grattis till dem! Och härligt att Leah mår bättre! Kai o Alva går nog till ÖF på onsdag också, så får de leka lite!

Svar: Va roligt! :)
lyckanmedleah.blogg.se

2012-11-19 @ 07:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0