usch och fy!

Inatt hosta Leah konstant tre timmar i sträck. Jag fick sitta med henne upprätt i min famn i flera timmar. Jag ringde barnmedicin direkt på morgonen och vi fick en akut tid en timma senare. Läkarn tyckte hon lät väldigt ansträngd på andningen så hon fick andas i luftväg vidgade medicin i en inhalator. Sen tog dom blodprov. Stackars Leah galskrek typ hela tiden. Medicinen hjälpte inte så jättebra men det blev en liten förbättring. Vi fick även med oss recept på luftvägsutvidgande medicin som vi ska ge hemma innan läggdags och vid behov. Usch jag tycker så synd om mitt lilla troll. Doktorn sa också att det finns stora risker att hon utvecklar astma. Det är så typiskt att Leah är precis som mig när jag var liten.. jag var jämt sjuk och hade allergier och astma m.m. så nu får vi verkligen hålla tummarna att detta bara var en engångs grej.
Sonny ska ta leah inatt för imorgon ska jag gå på bio med en vän. Vi ska gå på premiären av twilight så den visas kl 00. Jag kommer garanterat vara död men de är lätt värt det. Har längtat sjukt länge. Men det kommer nog bli att jag tar lillstumpan inatt ändå men de gör inget.
Nu ska jag försöka sova godnatt!


Kommentarer
susanne

Nu får Leah bli frisk snart, inte alls roligt att höra att hon mår så dåligt. Hoppas medicinen hjälper, Alva fick andas in sån gas när hon var tre månader o sjuk, det hjälpte lite, men medicinen gav vi bara några gånger, märkte ingen skillnad alls tyvärr...men jag tror Leah har det svårare än vad Alva hade så hoppas den hjälper på henne!

Vi ses på bion imorgon! Hur kommer ni hem därifrån?

Kram

Svar: Tycker också hon måste bli frisk :( Vi åker bil, ni då? :)
lyckanmedleah.blogg.se

2012-11-12 @ 22:34:54
Patricia

Men fy så hemskt!! Varför har hon sån otur för?? Krya på och massa kramar från oss! Hör av dig ang öf på onsdag!

2012-11-13 @ 08:11:07
URL: http://lunasliv.blogg.se
Susanne

Hoppas Leah mår bättre idag! Jag kör bil inatt, ville bara dubbelkolla med dig så att ni kommer hem "utan problem" annars hade ni kunnat åka med mig!

2012-11-13 @ 09:35:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0