allergi?

Pratade med min bvc sköterska och hon ville att jag ska ringa barnmedicin så dom kan göra ett allergitest. Hon trodde att leah kanske är allergisk mot laktos eftersom hon har så mycket gaser och är så ledsen. Ska ringa dom imån så hoppas jag att jag får en tid relativt snart. Hoppas verkligen inte hon är allergisk, jag var ju det när jag var liten, jag tålde typ ingenting så jag hoppas inte Leah har ärvt det från mig för det är sjuk jobbigt att vara allergisk... vi får helt enkelt vänta och se.


Kommentarer
Susanne

När du pratar med dem, fråga om du ska ha med dig något dit förutom Leah? När vi kom dit så frågade de oss om vi hade med oss ett kokt ägg!!! Varför skulle jag gå omkring med ett kokt ägg i väskan om ingen bett mig om det? Hoppas ni får en tid snart. Kram!

Svar: Ja jag hörde det så himla korkat! Haha undra hur dom tänkte egentligen?..
lyckanmedleah.blogg.se

2012-10-16 @ 08:00:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0