Babyrytmik

Idag var jag och Patricia på babyrytmik. Det var lika trevligt som vanligt och Leah tycker det är jättekul. Vi gick hem i ösregnet och det tar ju en stund om man säger så. men påvägen bestämde vi oss för att laga tacos hemma hos Padde istället för att äta på Eat och jag måste säga att det var super gott!! Till maten kolla vi på gårdagens kalla fakta och jag säger bara FY FAN. Det blir verkligen aldrig att man åker och besöker Parkens zoo. att man ens kan behandla djur på det viset, och dessutom fridlysta djur. Hemskt.
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men på lördag ska jag, Sonny, Patricia och Luna åka på marknad de ska bli kul, hoppas man hittar nått fint till lehis.
Nu ska jag bara slappa framför tven så ha det gött, vi höres! :)
 
Hahaha Paddes hund, så grymt snäll och mysig!! <3
 
Leah just nu :)
Bus med pappa <3
 
- Jag vill också blooooooggaaa!
Hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0