Babyrytmik

Stackars Patricia har blivit sjuk så hon blir sängliggande idag så för deras del blir det tyvärr ingen babyrytmik. Jag satt här och övervägde en stund men besluta mig för att gå ändå. Jag menar ibland måste man göra saker på egen hand och varför inte börja med något jag vet att Leah gillar?. De kommer nog bli lite nervöst när man ska gå dit själv fast å andra sidan sist jag var där var det inte någon som kom i par.. men alla kände i och för sig varann ändå. Men det kommer gå bra :) det är ju ändå i kyrkan och sist var dom väldigt välkommnande :)
 
Bilder från igår som som togs i ammningsrummet haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0