det där med vinter tid

Förstår Leah inte alls utan tycker det är helt okej att vakna kl 05. Haha. Jaja det ordnar nog upp sig om ett par dagar kan jag hoppas. Hon blir jätte trött kl 19 för i hennes värld är ju klockan 20 och då brukar hon gå och lägga sig. Men vi gör vårt bästa att hålla henne vaken till åtta men de är inte så lätt som det låter.
Idag har det vart en riktig slapp dag. Jag, leah och Frida låg och kolla film hela morgonen och halva dagen. Men kl 14 var jag tvungen att gå upp för att åka på ett info möte om mjölkprotein överkänslighet. Det är det som Leah misstänks ha.
Efter mötet gick jag med mamma hem en stund tills Sonny sluta och hämta upp mig. Vi åkte till allum och köpte as söta små skor till Leah med hello Kitty på. Och så köpte vi vinter mössa och tjockare vantar. Sonny valde även ut ett par jeans och en tröja som han ville att hon skulle ha. Det första som han bestämmer helt själv haha. Frida ville så gärna ha en t-tröja med loreen på så hon fick den. Sen köpte jag tre tröjor och ett par leggings till Frida på Lindex, dom hade halva rea priset på massa fina kläder. Hittade inte nått till Leah dock. Hon har växt så mkt det sista så hon har inte så mkt som passar längre. Men det blir bättre snart :)
Nu ska jag få massage av min Goa man så godnatt alla :)
Leah i sin nya varma mössa och goa Frida <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0