En vagn till!

Patricia köpte en till vagn, en med svängbara hjul. så hon kan ha en att shoppa med och en att gå i tex skogen med. Jag tyckte det var en grym idé så om allt går som de ska hämtar jag hem en  "shoppingvagn" till Leah redan i eftermiddag. haha sjukt onödigt egentligen men ganska roligt. Det blir en vagn med tre hjul så det blir lätt och smidigt att gå mellan hyllorna på tex ica. Denna gången blir det en begangnad vagn den vagnen hon har nu och fortfarande kommer ha kvar, köpte vi ju ny. Men nu när hon bara ska använda denna vagnen när vi typ shoppar och åker iväg (denna vagnen är mindre än den vi har nu) så tänkte jag att det är onödigt att köpa en helt ny för typ 6000 när jag kan få en fin begangnad för mindre än hälften. Hon jag ska köpa den av har dessutom bara använt den i två månader så efter att jag tvättat den blir den som ny! :) 
 
En sådan här blir det. (inte just den på bilden)


Kommentarer
patricia

fan vad jag har tråkigt utan er haha xD! ses nästa vecka oavsett, så trist o ligga hemma, blä!

Svar: jaa du måste bli frisk!!! <3
lyckanmedleah.blogg.se

2012-10-12 @ 12:26:35
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0