fest

På måndag fyller Sonnys mamma 50år så idag överraskade vi alla henne. vi hade fixat mat och tårta och lura hit henne i tron på att hon skulle vara barnvakt. Hon blev riktigt överraskad och rörd över vad vi gjort. Kul att hon uppskattade det :) vi är nu hemma hos Johanna och Tommy och festar lite Leah ligger i deras säng och vi tittar på henne via babymonitorn, så himla bra uppfinning det där. Vi ser henne hela tiden trots att hon ligger i ett annat rum.
Tidigare idag var vi iväg på marknad med mamma. Det följde med lite leksaker till Leah med hem. Leah är fortfarande inte sitt vanliga jag men det är ju tänderna, dom växer lite varje dag så snart borde det sluta göra ont.

Imorgon ska vi äntligen få se bilderna vår fotograf tog på bröllopet! Längtar ihjäl mig! Hörs imån :)


Kommentarer
Patricia

Jaa jag funderade också ett tag men tänkte ba äh vafan 200spän och så såg den ganska så stor ut. Var så sjukt mycket folk och jag var hungrigast i världen så jag bara slet åt mig den haha ;D.

2012-10-07 @ 19:24:31
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0