film

 
Patricia och luna var ju här idag. Vi tjöta mest och hon hjälpte mig att laga mat till Leah men det blev tyvärr helt misslyckat.. typiskt då jag gjorde ett riktigt storkok. Men men jag gör ett nytt försök imån. Padde tipsa mig om en hemsida där man kan se på film direkt online. Så det är vad jag gjort hela dagen och kvällen sens hon gick. Sett på film alltså. Nu precis såg jag last song och fy vad bra film! En riktig Carro film :) den rekommenderas starkt iaf. Nu ska jag försöka sova har ju en lillråtta som vaknar snart och vill ha mat. Den mjölkfria ersättningen har funkat kanon och det har hittills inte vart ett dugg jobbigt. Lite konstigt ändå då dietisten sa att den inte smakar så gott och att de flesta barn inte gillar den. så oftast man måste vänja dom vid den långsamt. Men Leah dricker precis som det vore vanlig ersättning, till och med bättre. Skönt är väl de.
Godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0