Gekås

Vi var ju som sagt i Ullared idag. Jag Handla massa leksaker till Leah en del av dem kommer hon få nu och en del på julafton tänkte jag. Köpte många tuggleksaker så hon kan klia sina små huggtänder. Allt åker in i munnen nu, till och med pappas näsa står högt upp på listan enligt leahbus. Vi köpte även massa kläder till både Frida och Leah och en del till Elias. Dom stora barnen kommer få det mesta i julklappar. Gekås är så himla stort så vi hann inte med allt denna gången så det får bli en till runda innan jul ändå.

Nu ikväll fick Leah smaka på välling för första gången, jag vet att man inte ska börja innan dom är sex månader men hon blir det på söndag och jag ville att första gången skulle bli när vi båda var hemma om de nu skulle bli en vaken natt med magknip. Man vet ju aldrig. Leah tyckte iallafall om vällingen och drack den precis som det vore vanlig ersättning. Jag köpte med råd av bvc majsvälling då Leah tidigare fått ont i magen av havregröten. Vi får se hur det går inatt. Jag hoppas hon kan sova bättre än vanligt då välling är mer mättande, men de kanske är för mkt att hoppas på första gången. Aja godnatt! :)

Slänger in en bild från bröllopet som min kära svärmor tagit! ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0