Grööt

Idag träffa jag Karin för lunch hennes gubbe som också är min svåger hängde på. Vi tjöta om allt möjligt och hade de trevligt. Sen Åkte Rickard hem och jag och karin shoppa lite :) När sonny sluta åkte vi och köpte en åkpåse till vår lilla sessa.
 
Leah har nu äntligen börjat äta gröt och tycka om det och framförallt svälja det haha. Hon har ätit några skedar varje kväll nu i några dagar så ikväll fick hon lite mer, så vi får hoppas att hon sover lite bättre inatt.
 
Just nu badar Sonny henne och sen ska hon sova och vi ska kolla lite film och bara mysa. Imorgon vet jag inte vad jag och lehis ska göra, får väl se om nått dyker upp. Leah är ju lite snorig men hon är pigg och glad som vanligt, skönt. Min förkylning har gått över, har bara lite hosta kvar. På bröllopet var jag jätte förkyld och det satte sig även på stämbanden så jag lät som en tretton årig pojke som hamnat i målbrottet haha. Men huvudsaken är att jag hade kul och det hade jag! :)
 
Nu ska vi kolla film! ha de bäst så hörs vi imorgon :)
 
Leah när hon smaka  på plommonpure för några veckor sedan, haha bilden säger ganska mkt om vad hon tyckte om det..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0