Hopp hopp

Vi köpte vagnen igår Jag trodde typ den var hel svart men det var den inte, men det gör inte så mycket. Ska ju ändå bara ha den som shoppingvagn och åka bort vagn. Den tog mycket mindre plats i bagaget iaf :). När vi ändå var ute och körde åkte vi och köpte en juperoo till Leah. Det är en hoppgunga fast man ställer den på golvet så är det som en ställning. (svårt att förklara) Leah älskar den iaf :) hon hoppar och hoppar. hehe söta lilla unge <3.
Det blev tacos till middag igår, så himla gott! skulle kunna äta det 7dagar i veckan. Så till frukost i dag blev det då såklart resterna från igår. mmm.
Idag ska vi hjälpa Karin och Rickard att flytta. Det är sån konstig känsla, jag är jätteglad för deras skull men ändå ledsen att dom flyttar så långt bort. Men vad bra dom kommer bo mitt ute i skogen. och vilka grill kvällar vi kan ha ;) Men jag kommer sakna Karin! vi kommer ju inte kunna ses så ofta som nu. Självklart kommer jag åka till henne och hon till mig, men det är en ganska bra bit att åka.. Men dom kommer få det såå bra! :) Så nu får man sluta tänka själviskt och istället se allt positivt! :)
 
Vagnen.
Det finns en sittdel med, men den kommer jag inte använda på ett par månader då den är framåtvänd. Men Leah sitter ju själv så om hon vill sitta upp kan hon göra det i liggdelen också :)


Kommentarer
Patricia

Snygg vagn :D!!

Svar: tack :)
lyckanmedleah.blogg.se

2012-10-13 @ 17:32:45
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0