igår.

Lördagen var super bra, Lisbeth blev superglad. Av oss (jag, sonny,tommy,johanna,karin och rickard) fick hon en luftballongsfärd i present. Så himla coolt, det hade jag också velat göra! men det är inte sesång för det nu så det får bli till våren.
Igår var jag hemma hos mamma en stund då Sonny var tvungen att jobba, hatar att vara själv. Vi gick hem till Susanne, Kai och Alva och fika lite, Alltid lika kul att träffa dem. Alva har nu lärt sig krypa, Stoora tjejen :)  ska bli så kul att följa Alva och Leah under deras uppväxter. Nu är dom ju jätte olika och jag är så nyfiken på hur det blir sen :)
    När Sonny sluta åkte vi iväg och åt mysig lunch för att sedan hämta Frida som vart hos sin mamma under helgen. kl 17 skulle vi vara hemma hos Ida (vår fotograf) för att se alla bilder hon tog på bröllopet, och jag säger bara WOW hon är sååå grymt duktig! Vi boka även in en ny fotografering den 27 då ska vi fota barnen, Leah sov ju under hela bröllopet typ och var febrig och hostig så jag ville inte väcka henne bara för att vara med på bilder. Men jag vill ju ha fina bilder på henne och syskonen så det får bli en studio fotografering :) spännande! längtar redan hehe :) 
Idag vet jag inte vad vi ska göra, bara vara hemma och tråka antar jag. Längtar typ tills på onsdag då det är öf. Sen på torsdag är det babyrytmik, om nu Patricia och Luna vill gå med oss? ;) Annars får vi väl gå själva, det är ju inte hela världen hehe.  
 
Lite bilder från bröllopet som inte ligger ute på FB.
 
En av dom bästa dagarna i mitt liv! <3
 
 


Kommentarer
Patricia

åååh vad fint, sitter o smågråter haha <3! självklart följer vi med på torsdag :D!!

2012-10-08 @ 10:08:40
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0