Låååång dag.

Imorse vakna Leah 06.30 som vanligt, vi gick upp och väkte storasyster Frida som skulle till skolan. Sen när hon gått gjorde jag och Leah oss iordning för att möta upp Patricia och Luna för att åka på babyrytmik. Leah tyckte det var roligt men hon gillar öppnaförskolans sångstund bättre. Men de kanske va  för det var så mycket nytt. Dom spela på trummor och kasta sjalar och sprang runt hehe. Men hon uppsaktta det iallafall det märkte man. Jag hoppas att Patricia vill gå med mig nästa vecka också :). Lilla Luna fick feber under rytmiken så hon tyckte inte alls det var skoj men det förstår man ju, hoppas verkligen hon blir bättre snart och att de bara e tänderna som spökar. Kl 16 skulle vi egentligen gå på en Basar som hölls av öf, men eftersom luna inte mådde bra valde dom att stanna hemma. Jag gick dit med Patricias mammagrupps kompis Jenni som också var med på rytmiken. Vi hade ganska många dö timmar innan det var dags för basaren så vi åt lunch och shoppa, alltid trevligt ;) men inte för min stackars plånbok, ätit ute hela veckan och imån ska vi till ullared haha.
På basaren köpte jag en hoppgunga och en matstol som ska vara hemma hos min mamma och lite leksaker. Leah ääälska hoppgungan och hon hoppa och hoppa och skratta som bara den.
När jag väl kom hem var det bara att laga mat, äta, mata leah och nu sitter jag här heeelt slut!. Men det har vart en bra dag, tycker dock de var väldigt tråkigt att Luna blev sjuk.. :(.
 
Leahs två underkäks tänder har tittat fram mkt mer nu, det ser ut som två små riskorn och dom är jätte vassa. Hon vill bita på allt och drägglet bara forsar ut ur munnen på henne.  Mitt lilla söta monster <3 Nu ska jag och Sonny mysa ha de gött! :)
 
Lilla skruttan Luna <3
 
 
Inte det lättaste att ta kort på hoppande bäbis ;)
 
Kli kli kli kli..
 
Lilla gumman just nu <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0